Ett format perfekt för total dominans, när du vill släppa en trailer, släppa en ny produkt eller bara vill ta över hela Oceans DOOH-nätverk.
Glöm 5 och 10 sekunders spottar, detta format har inga tidsgränser.

Out Of Home-kanalen besitter en enorm potential, långt utanför de traditionella 5 och 10-sekunders spottarna.
Vi vet att vår annonspublik spenderar mer och mer tid utomhus och givet detta, vill vi erbjuda våra annonsörer möjligheten att nyttja D/OOH för att genomföra lanseringskampanjer, som traditionellt enkom gått i TV.
Ocean har därför tagit fram och lanserar nu:
OCEAN HEADLINER

Fakta om OCEAN HEADLINER
Geografi: Nationell
Antal skärmar: 1100
VAC-kontakter*: 22 300 000
Share of Voice: Se nedan för detaljerad info
Period: 7 dagar
Bruttopris: 3 316 000 SEK
*Estimerat antal VAC-kontakter.
Fördelning av Share of Voice:
- 100% och total take-over på alla 1100 skärmar vid start
- 25% resterande del av första dagen
- 8,33% resterande kampanjperiod

Hur fungerar HEADLINER?
HEADLINER är uppbyggt av en 1+6 dagarsperiod med en inledande take over-våg och full synk i hela nätverket, vid ett valt klockslag. I våg två kan annonsören laborera med olika spotlängder och variationer av material.
DEL 1
