Ocean Outdoors jätteyta längs med Essingeleden har väckt mycket uppmärksamhet för dess placering och möjlighet att ge varumärken en majestätisk exponering. Nu tar man ut svängarna ytterligare och låter den 900 kvm stora ytan växa när Nocco går upp med en vepa som mäter hela 1250 kvm.

Ytan har utvecklats till att omfatta möjlighet till specialanpassade trippelvepor som även kan inkludera målning av byggnadens tak samt ljussättning.

– Det känns fantastiskt att vi förfogar över ett inventory som erbjuder annonsörer såväl digital räckvidd som specialanpassade impactlösningar av den här typen. Vi arbetar hela tiden med att utveckla vårt erbjudande och lägger mycket engagemang i hur vi kan möta och överträffa annonsörers och byråers förväntningar, säger Martin Landeby, Head of Sales, Ocean Outdoor Sverige.

Under kommande två veckor kommer Noccos budskap kommuniceras till de 2 275 000 förbipasserande.

– Det Martin pratar om är verkligen the Art Of Outdoor; ett förhållningssätt till Out Of Home och hur det ska göras. I Sverige och Norden är vi i full färd med att etablera integrerad out of home vilket handlar om att låta olika former av utomhuskommunikation med digitalt i botten växeldra för att på bästa sätt skapa den effekt varumärken vill ha, säger Jesper Albansson, Nordic Director of Marketing & Communication, Ocean Outdoor

För mer information, kontakta:

Martin Landeby, Head of Sales, Ocean Outdoor Sverige

Mail: martin.landeby@oceanoutdoor.se