Idag är vi lite extra stolta och glada på kontoret.

Vi på @oceanoutdoorsweden är nämligen tillsammans med @perfectfools och @stiftelsenfriends vidare till final i #oneshow2022.

Inom kategorien Health & Wellness är vi med och tävlar med vår kampanj “mobbning tar inte sommarlov”

Vi har tidigare skrivit om kampanjen men i korta drag kan kampanjen summeras såhär:

Under barnens skolavslutningsvecka utsattes alla vuxna för mobbning. Mobbning som sker på barns telefoner, som vuxna annars aldrig skulle få se: den gömda mobbningen.
Detta gjordes genom att flytta ut den från barnens mobilskärmar till tusentals utomhusskärmar runtom i Sverige. Autentiska notiser rullade över den vanliga reklamen och trängde sig på, precis som den gör i barnens telefoner. Dygnet runt och hela tiden. För mobbningen tar inte sommarlov.

Att få internationellt erkännande för en så pass viktig kampanj som den här, är något vi sätter stort pris på säger, Jesper Albansson, Director of Marketing & Communications, Ocean Outdoor Nordics

Nu håller vi tummarna fram till den 20 maj då vinnarna avslöjas.

#TheArtOfOutdoor