Ocean Outdoor inleder samarbete med välgörenhetsorganisationen Min Stora Dag och där Oceans DOOH-erbjudande med kreativitet, räckvidd och impact ska bidra till att sprida kunskap om Min Stora Dags verksamhet. Det övergripande målet är att fler behövande barn ska kunna få en Stor Dag. 

Att få jobba med Min Stora Dag, deras viktiga frågor och engagerade medarbetare, känns både meningsfullt och roligt och är något som alla vi på Ocean Outdoor Sverige verkligen ser fram emot. Det här samarbetet ger oss möjlighet att bidra till en verksamhet som gör skillnad, och det känns oerhört fint, säger Jesper Albansson, Chief Marketing Officer på Ocean Outdoor Nordics.

Samarbetet inleds under februari månad och man lägger just nu en plan avseende kreativa kampanjer, utbildning och aktivering.

Ocean Outdoor är en drömpartner för oss på Min Stora Dag! Deras breda kompetens, starka kreativitet och gedigna erfarenhet kombineras med mycket hjärta och ett genuint engagemang för vår verksamhet. Det finns fantastiska förutsättningar för det här samarbetet, säger Jennifer McShane, Generalsekreterare på Min Stora Dag.

För att läsa mer om Min Stora Dag klicka nedan:
https://minstoradag.org/